Sunday 31 July 2011

Excited

Bila aku sampai dekat kolej tadi, aku lepak chill lah dulu kat pondok bawah kolej tu memandangkan aku ni bilik nya dekat level 4. So tak larat nak naik turun naik turun nya. Aku ni dah laa badak, kalau aku ikan bilis pun belum tentu boleh marathon naik turun naik turun. Kah kah kah. Okay stop. *Ala-ala gaya tangan dibahu mulut mencebik. Haha


Bila aku tengah lepak chill, tu diaa kemain lagi junior junior ni bawak makanan macam bekalan untuk sebulan puasa. Mak aihh. Ada tu sampai 5 6 bag plastik. Makanan apa entah. Aku kan kakak kawasan, aku rasa pelik laa. Kepada budak-budak baru kalau tak ajak aku makan sekali, kau kena. Hehehe. Okay berbalik cerita tadi, aku pelik jugak laa apa yang diorang semua tu bawak. Aku bawak kari daging dengan kurma jea. Tu pun mak aku yang bekalkan. Katanya untuk sahur nanti. Okay, takpelaa. Aku ikut jea.


Bukan seorang dua macam tu. Banyak kot yang datang bawak makanan. Fuhhh, penuh jea dekat tangan. Tu belum lagi adik abang mak ayah diorang yang bawak. Ada tu sampai bawak bantal laa, tikar laa, meja study laa, macam-macam. Hahaha. Meja belajar? Ohh, korang belajar ke? Confirm buat hiasan sebab aku pun pernah jugak beli. Last last tak pakai pun. Buat letak buku jea. Pointer okay jugak. Haha


Takpelaa korangkan macam excited sikit kan. Haha. Macam aku dulu jugak laa. Okay, ada berita tak gembira.


Level aku kena histeria. Budak bilik sebelah pulak. Haiyoo. Masa aku balik lah korang nak kena kan. Aku dah pesan jangan buat macam macam jangan bising jangan itu ini jangan jangan jangan. Korang degil. Kan dah kena. Hamekk kau. Bukan sekejap. Bila aku interview budak tu tadi, katanya dari pukul 3 pagi sampai subuh laa. Nasib baik ada hero yang selamatkan. Hihihi


Apa pun, korang jangan takut. InsyaAllah di bulan mulia ni semuanya yang berkenaan ada tanduk dua diikat dan digari yea. Kbye!


.

0 comments:

Post a Comment