Friday 17 June 2011

Under Construction

Okay, ni blog baru aku. yang lama tuh aku dah delete sebab bila nak bukak jea ade melware detect. Ohh sumpah geram gila okay. Then bila nak try buang, tak boleh. Tak tahu pun nak buang kan macam mane. Haha. Punca melware detect tu tak tahu laa sebab ape kan. Aku ade jugak tengok pasal ape sebenarnya melware detect tu. Aku baca punya baca ade sebab virus or kene hack. 


Kalau kene hack sekali pun, siapa nak buat? Tak kan laa ade orang jahat kan. Tak tak takde lah. Tapi kalau virus tu maybe lah. 99%. Haha. Maybe masa blogwalking kot diorang bawak virus yang tak tahu asal usulnya tu. Okay takpe takpe, aku pun dah delete yang tu. So aku dah taknak bukak cerita ape pun. 


Cuma sekarang ade macam blank sikit sebab dah lupa macam mane nak edit blog ni. Hihi. Korang follow jelaa dulu, nanti aku upgradekan sikit demi sikit. Hihihi :)

0 comments:

Post a Comment