Tuesday, 21 June 2011

2nd Annyversary

Kebabom pom pom bunyi ala-ala mercun tengah meletop gitu. Harini genap dah kitorang dua tahun. Suka tak? Suka tak? Aku suka. Suka suka. Gembira sangat sebab dah boleh lama macam ni kan. Haha.


Comel tak comel tak? Haha. Ni gambar lama dah :)


Tapi alangkah bahagianya bila masing-masing tunggu berebut nak wish kan? Mesej siapa yang sampai dulu. Lepas tuh ada laa yang mula nak merajuk bila lambat wish then lepas tuh kene laa pujuk kan. Mesti sweet sangat kan? Haha.


Itu orang lain. Bukannya aku :'(

Eu talvez acredite no amor. Eu disse talvez.


4 comments:

miwwa J said...

chiwo..biasalah tu. Lelaki..xselembut wanita#

xsepeka wanita#

kau kawan aku..dia pun kawan jugak..

aku doakan, korg sentiasa happy.

jangan sebab korang dah lama , cinta korang xsemanis semasa korang mula2 kenal dulu.

commitment tu penting .. masing2 kena usaha..

aku harap sgt korg kekal sampai akhirnya. amin

syahirahmohamad said...

entah laa wehh, aku tatau laa ape nak jadi. macam ape jea. kau tau kan mcm mane rasenye kan? tapi biarlah. aku pun dah lupa sikit2 :)

miwwa J said...

ok ok xpe chiwo..aku paham =)

syahirahmohamad said...

:)

Post a Comment